Sunday, October 25, 2009

THY ONLY KNIGTH

THY ONLY KNIGTH sebuah band Black Metal yang ditubuhkan pada tahun 1996 yang dianggotai oleh Bob,As,Lan,Pink(Maaf,Aku tak tau nama samaran mereka di dalam band ni).
Band Black Metal yang berasal dari Kota Kinabalu ini aktif menghancurkan pentas2 bawah tanah yang dianjurkan di sekitar KK pada pertengahan tahun 90an.
THY ONLY ONLY KNIGTH tidak pernah menghasilkan sebarang material sendiri hinggalah mereka berkubur.
Walaupun Aku pernah dengar nama mereka ni dulu tetapi Aku sebenarnya kurang mengetahui tentang pergerakan band ini dan apa yang aku taip disini hanyalah bersandarkan sedikit fakta yang Aku tau.Kalau salah bah sorila bah

HEADQUATERS-Kota Kinabalu

4 comments:

AJ said...

wahh thanks still keeping this pic..ini gig terakhir Thy Only Knight and aku on vox msa tu.. Bob dah out from scene.. heheh time 31 Ogos ni..tahun 96 ke tak silap aku

Sound Pecah Telinga said...

Ya,di 66 ka tu.yang kamu bawa lagu Rotting christ..hehe

AJ said...

yessssssssssss

Joe said...

1st bnd performd d kk pakai corspepaint,hehe.aku bw c bob main blk utk gig 6 nov 2010 ni tp dia bz btl & lneup pun xdpt cri