Thursday, October 22, 2009

SALUTES!!!!


TUJUAN UTAMA Aku untuk mencipta blog ni adalah untuk memperkenalkan serba sedikit tentang scene Ekstrim Metal di sekitar Sabah dan Sarawak.Disamping itu Aku juga menyelitkan info2/interview/review dari luar kepulauan Borneo ini!Kesemua text adalah datang dari kepala otak aku sendiri berdasarkan daripada apa yang aku dengar daripada orang2 yang lebih senior,Metaller dari tempat itu sendiri dan juga daripada Band members itu sendiri!Aku tidak akan tulis jika aku tidak tau dan kalau Aku tulis pun aku akan cakap KURANG PASTI ataupun TIDAK TAHU.
Kesemua pandangan2/Article yang Aku buat di dalam Blog ini hanyalah pandangan peribadi Aku dan AKU TIDAK PAKSA SESIAPA PUN UNTUK SEIYA SEKATA DENGAN AKU!!Kalau tak suka simple saja JANGAN BACA!
Ok,Jika ada tersalah silap maklumat didalam blog ini silalah hubungi Aku melalui Email yang tertera dibawah untuk memperbetulkannya.Aku bukannya PERFECT untuk mengetahui segala galanya.Kerjasama Kamu amatlah dihargai!Best Regard dan harapnya kamu akan dapat sesuatu melalui Blog ini.ARAMAITI!
MR KRUSHER 2009


Hubungi Aku melalui Email di bawah ini
crushingearstone@gmail.com
http://www.myspace.com/crushingearstone

No comments: